2011. február 8., kedd

Pasta Carbonara



Nagy kedvencem! A fiam is szereti, neki egyszerűen szószos spagetti.
 Egy időben a férjem elég sokat utazott,  ezeken a napokon, főleg olyan ételeket készítettem amiket ő nem szeret de én igen. Ilyen például a carbonara spagetti is. Készítettem egy nagy adaggal, és ezen éltem, amíg a férjem haza nem jött.  Most nem utazott sehova, de volt itthon bacon és eszembe jutott, hogy ezer éve nem ettem, hát neki is láttam.

Hozzávalók:
  • fél csomag spagetti
  • 10 dkg. bacon
  • 4 cikk fokhagyma
  • 2 dl. főzőtejszín
  • só, bors
  •  zöldpetrezselyem, sajt a tetejére.
A spagettit felteszem főni, ezalatt elkészül a szósz. A bacont apró kockákra vágom , ropogósra sütöm, hozzáadom a zúzott fokhagymát, fél percig még együtt pirítom, majd beleöntöm a tejszínt és besűrítem. A kifőtt spagettit leszűröm, és rögtön a szószhoz adom, nem kell lecsepegtetni nagyon.  Sózom, borsózom, friss zöldpetrezselyemmel és reszelt sajttal  meghintem és már fogyasztható is. 

5 megjegyzés:

  1. Na állj! Mi az, hogy "beleöntöm a tejszínt és besűrítem"?
    Liszt kell bele, vagy magától sűrűsödik? Hm?

    VálaszTörlés
  2. Sokszor okoz fejtörést a bejegyzéseim bepötyögtetése alatt, hogy mennyire írjam le részletesen az adott receptet. Többnyire erre törekszem, de van úgy, hogy a rutin felületessé tesz.Ami nem baj, mert ilyenkor legalább érkezik reagálás a blogomra! Szóval Ildi, helyesbítek, a tejszínt beleöntöm és folytonos keverés mellett majd magától besűrűsödik, nem szükséges liszt hozzáadása, a tejszínt többnyire sűrítőnek használjuk !

    VálaszTörlés
  3. Ma ez volt a vacsi. Nagyon fincsi lett, én majdnem mindenbe teszek finomra vágott vöröshagymát, ezt sem rontotta el! Kösziii

    VálaszTörlés